joi, 10 aprilie 2008

vise de roxanah

asa....mi.am amintit intr.o zi cum visam eu (cand eram mai mica ,evident) sa devin cantareata. sau sa fac muzica...cred ca toti viseaza chestiile astea cand sunt mici, doar ca unora le mai reusesc visele si se afirma. nu e cazul aici. mi.am amintit cum plina de incredere m.am dus la un test, un fel de examen ca sa intru la o scoala de muzica. da...am cantat, am crezut ca pot canta cum am crezut,mai tarziu ca pot shofa - DEZASTRU!!!! da! m.am facut de cacao in fata a 3 muzicieni cu scoala (efectiv n.am mai putut canta nimic cateva luni,nici nu mai fredoanam nimic,nicio melodie). dar am crezut...am crezut ca se poate,am crezut in miracole. am mai crezut eu ca pot canta la chitara(am luat si ore)- si chiar imi placea,sincer, dar...nu a fost sa fie, uneori imi mai vine sa o iau in brate,dar mi.e teama ,stiu ca nu sunt indejuns de buna pentru ea. nu. uitasem: am incercat chair sa si dansez, wow deci ma simt asa de bine cand dansez, asa plina de orice, asa , jur ca simt ca plutesc(sunt si slaba, cred ca deaia) oricum e super: am luat ore si aici!! dar nu, nu m.a remarcat nimeni, nici nu trebuia :((...ce vise am mai avut??? aaa,da am crezut ca pot sofa: ma visam pe motocicleta, la volan, cu fetele....si si ce am facut? : m.am bagat intr.o masina si mi.am spulberat toate viziunile mele cu mine si parul meu fluturand in vant, la volan. da...e adevarat, eu confirm zicala cu femeia la volan!!! cu toate ca sunt o bruneta veritabila sunt o mai-mult-decat-blonda in suflet(cel putin sectorul alocat condusului).
acum e visul cu filmul...pe care ma axez acum si pe care sper sa am puterea sa.l infaptuiesc. asta chiar vreau. vreau ceva al meu. vreau ca filmele mele sa.mi expuna personalitatea. vreau sa fiu eu in film. al meu. nu film ca a lui x sau y...film al roxanei. poate sa fie si naiv si prost si sec si plictisitor si bla bla, dar sa fie al meu. asta vreau sa fac. si asta o sa incerc sa fac. daca nu.mi reuseste sau daca.mi reuseste cititi pe blog in 5 ani...cine stie?

Niciun comentariu: