marți, 15 aprilie 2008

despre viata

despre ea...
ea e tzutzu. ea e tzutzu de 8 ani deja. ea rade,ea se enerveaza si se comporta ca un copil rasfatat(care de fapt si e). ea refuza sa spele vase. ei i se roseste foarte tare fatza atunci cand rade(rosu aprins chiar) . ea refuza sa simta, sa asculte,sa vada. dar ea asculta. ea da sfaturi. ea e tiranica. ea poate are si dreptate. ea stie ca ii apartin. ea mie nu imi apartine. ea imi tot repeta de ce sa nu iubesc. ea ma tine in brate si suporta. ea rabufneste si ma trimite la km intregi de ea,prin vorbe. ea nu intelege. ea se teme. ea ma tine de mana. ea ma pupa. ea se sterge la nas intr.un mos atat de comic incat iti vine sa o iei in brate si sa.i strangi nasul inca rosu de sa nu o mai lasi pana nu.l incalzesti cu obrazul tau. ea are capul mic, dar nu se vede. ea e logica. ea uraste istoria. asculta punk si uneori ma socheaza cu rasismul ei (justificat). ea e tzantzarel. ea imi zice iubi. ea imi analizeaza nasul. ea nu intelege de ce imi place intunericul. ea crede ca sunt geniu,niciodata nu s.a indoit de mine. daca ea ar fi judecat in locul meu eu as fi zambit acum. eu sunt dependenta de ea. ea poate renunta la orice,cu usurinta. vedeti riscul,nu?
despre el...
el nu exista decat in propriul meu regat. afara e un el, dar e el.ul real, cel care ma indeamna sa.l traiesc pe el.ul din regat. el, din regat e un fabulos, un om imbracat cu o mie de haine,colorat cu o mie de culori. el e frumos. el zambeste. el stie ca.i apartin. el e un erou. el are puterea sa reuseasca orice isi propune. el real e orb. si surd. ar trebui sa le fac odata cunostinta,nu?
despre zambete...
loti ma face sa rad. mult. lotzi imi face un masaj divin. lotzi e caelasi om de acum 6 ani. cu el inca ma joc,cu el povestesc, cu el ma sfatuiesc. lui era la 5-10 ani sa.i dobor bradul de carciun. cu el dansez, el ma ridica,el face acrobatii vu mine, de parca as fi fost de plastilina. lui ii zic andreeeeiiii.
despre risc...
filip si bestia sau sageata albastra. pe filip il pup. filip conduce, filip ma conduce spre casa, prin risc si adrenalina. filip ,nu sunt sigura ca stie bine sa conduca o masina, dar sigur stie cum sa conduca inima spre un zambet. cu filip rad traind. cu filip beau cafea. lui filip ii vorbesc de vise. filip judeca. filip ma vede cand sunt suparata si ma strange de obraji sa nu mai fiu. filip e intr.o dilema. pe filip nu il pot ajuta,desi as vrea atat de mult.

Niciun comentariu: