joi, 14 februarie 2008

valentine's si-o savarina

valentine's
de ce dracu au oamenii nevoie de zile de iubire? trebuie sa fie 14 sa.mi ia un iepure de plus? neaparat? dar 12 ce are? sau 6? sau 8?
o zi plina de roz/rosu, inimi, flori, hartii de cadouri.
nu vreau sa fiu rea , dar e naspa ...e urat. si suntem romani!!! totusi...de ce trebuie sa importam tot? de ce nu putem ramane la traditiile noastre? intreaba.i pe cei din ziua de azi cand sunt dragobetele. nu stiu nici ce sunt alea...
oricum penibil. nu sunt nici pentru dragobete. nu sunt pentru chestii dealea siropoase. daca omul te iubeste iti arata asa in fiecare zi. nu.i trebuie data in calendar si notificare pe telefon.
hai terminati cu prostiile.
(nu pentru ca ascult rock,ci pentru ca ravnesc la ceva palpabil...ravnesc la indragosteala reala, fara inimi si flori. inima o am in corp nu mi.o trebuie ca accesoriu la telefon)

Un comentariu:

Dragoş spunea...

de acord cu tine! am dezbatut si eu aceasta tema, si nu doar doar eu, este foarte discutata in blogosfera. http://happythursday.sirb.net/