miercuri, 6 februarie 2008

primele cuvinte simple

ma intreb cat se mai crede in ziua de azi in cuvinte? adica mai inseamna cuvintele ce au insemnat in secolele trecute pentru marii poeti, marii artisti sau poate pentru cei care isi exprimau sentimentele in cuvinte. mai pot fi apreciate azi cuvintele? mai poti avea tu curaj sa te exprimi in cuvinte? eu am incercat si credeti.ma e sfasietor. efectiv iti pui in fata ochilor tot ce ai simtit, ce simti. m.a rascolit faptul ca sunt nevoita sa scriu ,cu propriile cuvinte simple , sentimente ce ma incerca de mult timp. daca vor fi apreciate nu stiu, precum am si cerut sa nu stiu. eu doar am scris. am scris pentru ca mi.am impus sa am curaj. curaj pentru a scrie. a scrie inainte de a trece la fapte. pentru ca e un exercitiu necesar si pentru ca eu cred in el. si pentru ca simt ca aceste cuvinte simple imi sunt prietene. poate ca nu am cine stie ce talent in a scrie ,dar pur si simplu scrisul ma linisteste. e extraordinar cat de mult m.a linistit azi transpunad in cuvinte ce am eu in cap/suflet. deci da! de azi poate m.am schimbat.
primele cateva cuvinte

Niciun comentariu: