duminică, 12 decembrie 2010

wooww

scriu dupa 2 ani pe blogul meu. ciudat. nu stiu cine il mai citeste,dar eu o sa scriu cate ceva, daca tot m.am apucat. tare ciudatica eram acum 2,3 ani cand postam. eram inca in liceu cred si nu stiam ce trebuie sa fac exact in viata. nici acum nu stiu sigur, dar simt ca sunt pe drumul cel bun. La finalul liceului am vrut franceza-finlandeza: ceea ce am si facut pentru un an jumatate si am cam esuat. bine ca am esuat si nu a mers, altfel probabil ca sfarseam facand ceva ce nu mi-ar fi placut deloc. Ce fac acum? TV and Film Production in anglia. si e bine. Simt ca asta trebuia sa fac de la inceput. Dar ma bucur ca am gresit. Ma bucura tare ca greseala mea care m-a costat 2 ani din viata m-a adus aici. Poate mai postez candva, acum am de facut o tema si mi-e atat de leneeee, dar cum m-am apucat sa scriu pe acest blog demult uitat asa am sa.mi fac si tema:)

Niciun comentariu: