luni, 21 iulie 2008

am revenit, cred

nu am mai postat de mult timp si nici nu cred ca o sa o mai fac pentru ca acum traiesc , dap chiar traiesc ce mi.am imaginat si ceea ce am tot scris pe aici. nu cred ca vreau sa povestesc amanuntit ceea ce traiesc. vreau doar sa ma bucur, pentru ca nu stiu cat va dura si apoi poate ma voi intoarce la scris. deci nu. aleg sa ma bucur, pentru ca fericirea asta nu va tine la infinit si sunt chiar foarte constienta de asta.
m.am impacat cu bob, de asta oare am scris? nu.mi amintesc ....sincer. si daca am scris , mai scriu o data. cred ca.i sunt datoare cu o leapsa, numai ca nu prea stiu ce trebuie sa fac ...si cum nu stiu regulile am sa.mi fac eu unele proprii, deci:
cea mai ascultata piesa intr.o vreme : Coldplay - Violet hills
cea mai cool album din ultima vreme : Amy McDonald - This is the life
piesa care aproape iti da aripi :Amy McDonald - Run si Duffy - Distant dreamer
cea mai ciudata piesa gen"nu ma calca in picioare": Duffy - Sleeping stone
o piesa neapteptat de faina: P.O.D. - No ordinary love song
si lenny kravitz ar mai fi ,poate Oasis, Ariane Moffatt , ,dar pe ei nu.i mai incadrez nicaieri :)
mai am ceva restante? aa da...povestea din inceput. nu cred ca o mai termin ,nu cred ca vreau. vreau doar vacanta, caci dupa vine faculta ,cluj ... viata ...
poate o sa mai scriu , din cand in cand ...sa vad ce pofta am. si daca nu am poate o sa.mi fac . acum plec la citit. :)

Un comentariu:

Bismarck spunea...

Hmm, de cand tot asteptam eu "sa te intorci" >:D<. Wb queen ^:)^. Oricum...wb, dar totusi traieste viata la maxim...asa cum ai zis si tu, bucura-te de ce ai acum, nu sti cat o sa te mai bucuri de asta. :*:*:*. Te pup dulce si vezi ca si mie-mi esti datoare cu un suc in Brevis :P.