luni, 17 martie 2008

itfest ,timisoara si emily rose

itfest...un festival de it - dragut, spun dragut ca altfel nu stiu sa ma exprim - eu nu am nicio legatura cu it. abia daca stiu sa copiez un cd. oricum...mi.au apreciat oricinalitatea din "tu ai o viata" sau povestea ursului acre se numeste Iepuras. :)
timisoara - la fel...nu stiu de ce ma incanta mai mult clujul...oricum m.am distrat fain in bierhouse, chiar un local pe care il urmaream de mult, putin necajita ca n.am ajuns in papi, dar trece. altfel? oameni plini de ei insisi , oameni care se lasa purtati de hainele lor si de idelile lor importate. bla bla...mult fast food, multa cafea, multa alergatura din agronomie pana in vest ,dar la vest oameni chiar draguti, sincer, super ok...totusi mi.au dat locul I la video :)
emily ..oh emy ...roza noastra cu jeghari si cu sargofagele ei. as povesti...sincer. as face-o ,dar cu ce rost?mai bine ati cunoaste-o .....sincer. merita,sigur veti regreta dupa, dar merita incercat...asemenea fenomene de oameni nu trebuie ratati. atat pentru aceasta seara. maine contiuarea. jegharii si sarcofagele pe larg. nu ratati!!!!

Niciun comentariu: